Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

stones lovely stones σπαστε βρωμικα παραθυρα που κρυβουν τη θεα

Ενα κομμάτι απο τη συλλογή μου με ραγισμένες πέτρες η πετρες που της εκοψε καποιος ενω νόμιζε οτι θα εκοβε λουλούδι.Και τι εγινε που αποχτησαν ρωγμη Φίλε Ιωάννη που δεν θες να δείξει τις δικες σου στα παιδια.Ετσι και αλλιως τα ξερουν ολα.Δειξτες εσυ και μην σε νοιάζει μόνο αυτο θα καταλάβουν και μπορεί να τα βρείτε .Και μετα τερμα οι μάχες θα αρχισουν οι σωστες διαπραγματευσεις.Οταν μαζευετε πετρες στις παραλίες μηνμαζευεται μονο τις ωραίες Στις ατελειες χωνεται η ομορφια.Τωρα μη με ρωτησετε ποιος εβαψε καποιες πετρες πρασινες σε τετοιο φωτεινο πρασινο.Ουτε κι εγω δεν ξερω Εγω ειμαι εκει για να τις μαζευω και να τις φερνω να τις βλέπετε; Τις είδατε; Ωραία χρησιμοποιείστε τις τώρα για να σπάσετε εκείνο το βρωμικο παράθυρο που σας κόβει τη θεα και όλο λκέτε ότι θα το καθαρίσετε Αλλα δεν ηρθε ακομη μεσω ιντερνετ το Αμερικανικο καθαριστικο που είχατε παραγγειλει.Σπαστε το παραθυτρο με μια ρημαγμενη πετρα.Ρημαδια οτι κρυβει τη θεα.Εγω έφερα τις πέτρες.Εσεις πόσα παράθυρα σπάσατε;


1 σχόλιο:

piece de resistance είπε...

I see you have been away for a while.Nice stones indeed may serve their purpose all right! You put me into this trip of looking back into the Room 51254 installation I have almost completed posting most of the picts i could ressurect.Hope it brings good memories.Come visit when you want